Jak zhubnout

Vaše postava a zdravotní stav jsou výsledkem dlouhodobého přístupu k vlastnímu tělu. Pokud řešíte otázku, jak to změnit a jak zhubnout, nesnažte se o krátkodobou striktní dietou.

Tady je řešení:

Redukční jídelníček:

  • jezte pravidelně a hlad zažeňte dříve než k němu dojde
  • vybírejte potraviny s nižším glykemickým indexem
  • upřednostňujte nízkotučné výrobky bohaté na bílkoviny
  • omezte jídla, která vám pravděpodobně zkracují život
  • součástí redukčního jídelníčku musí být i správný pitný režim

Pohyb:

Úkolem redukčního jídelníčku je přinutit tělo, aby si sáhlo do tukových zásob. Nesnažte se hubnout bez toho, abyste zvýšili svoji fyzickou aktivitu - hrozí, že tělo místo tuku začne odbourávat svaly. Proto hýbejte se, sportujte nebo aspoň co nejvíc choďte!

Spánek:

Pokud chcete zhubnout, přidejte pohyb, ale nezapomínejte taky na dostatečnou relaxaci, odpočinek a především na spánek. Jeho význam podceňují především pracovně vytížení lidé. V průběhu dne, po ošizeném nočním spánku, kdy si tělo říká o „obnovení sil“, místo po spánku sahají po kalorických potravinách a především po rychlých cukrech. Po přebděné noci totiž v těle stoupá hladina hormonu grelinu, který vyvolává zvýšenou chuť k jídlu a zároveň klesá množství leptinu, který naopak potlačuje pocit hladu.

  • Chcete podrobněji poradit jak zhubnout?
  • Nebo máte pocit, že už víte jak na to, ale potřebuje si o tom promluvit s odborníkem?
  • Potřebujete kontrolu a „bič“ ?

Objednejte se do Poradny redukce nadváhy a zdravé výživy : mobil: 603715072